• winkelmandje

Klantenservice - Bestellen & Betalen

Op deze pagina leest u alles over bestellen en betalen bij De Webshop Apotheek. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.

Hoe kan ik bestellen?

Het gewenste product gevonden? Klik dan op de groene button ‘bestel nu’. Uw product wordt nu in het winkelmandje geplaatst. U kan verdergaan met winkelen, of u gaat verder met het bestelproces.

Klaar met winkelen? Ga dan naar uw winkelmandje (rechtsboven op iedere webpagina). Controleer uw bestelling, voer een promotiecode in (als u deze heeft) en klik op ‘ga door naar afrekenen’.

In het volgende scherm vult u uw gegevens in en kiest u of u uw product wilt afhalen of laten bezorgen. Daaronder kiest u een optie om te betalen.

Op deze pagina vindt u nogmaals een overzicht van uw bestelling, eventuele verzend- of betaalkosten worden in dit overzicht weergegeven. Akkoord? Dan klikt u op ‘plaats uw bestelling’.

Binnen enkele minuten ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Zodra uw bestelling én betaling door ons zijn ontvangen, versturen wij de bestelde producten.

Hoe kan ik betalen?

Bij Dewebshopapotheek.nl heeft u keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Zo kan u betalen in uw eigen vertrouwde bankomgeving met iDEAL. Ook is het mogelijk te betalen met creditcard (American Express & Visa).

Liever betalen middels een overboeking? Houd dan wel rekening met extra levertijd (1-2 dagen extra), uw betaling komt pas later bij ons binnen bij een overboeking. Wij verzenden het pakket pas als wij uw betaling hebben ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,00 worden gratis verzonden. Voor alle bestellingen onder dit bedrag, rekenen wij € 4,50 verzendkosten. Verzending is enkel mogelijk binnen Nederland.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd van onze producten bedraagt 1-3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling én betaling. Uw pakketje wordt bezorgd door PostNL. Zij leveren van maandag t/m zaterdag. Voor meer praktische informatie over de bezorging, verwijzen wij u naar de website van PostNL.
De genoemde levertijden zijn bij benadering vastgesteld en kunnen niet als bindend worden beschouwd, tenzij anders wordt overeengekomen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heeft u uw bestelling reeds geplaatst en betaald? Stuur dan zo snel mogelijk (graag dezelfde dag) een e-mail naar info@dewebshopapotheek.nl met als onderwerp ‘ANNULEREN BESTELLING’. Of bel ons tijdens kantooruren op 023-527 7447.

Ik heb (nog) niet betaald maar ontvang wel een orderbevestiging

Bij iedere afgeronde bestelling ontvangt u automatisch een orderbevestiging. Mocht u onverhoopt niet kunnen betalen, bijvoorbeeld vanwege problemen met iDEAL of bij een overboeking, dan ontvangt u wel een orderbevestiging. Deze mag u als niet verzonden beschouwen zolang u uw betaling niet heeft afgerond. Wij verzenden de producten pas als wij uw betaling hebben ontvangen.

Dewebshopapotheek.nl gebruikt cookies. Door deze site verder te bezoeken gaat u akkoord met het gebruik ervan. Lees meer over cookies
x